Як повідомляє американський інвестиційний банк Goldman Sachs у квітні відвідуваність Facebook зросла до 188,6 млн унікальних користувачів мобільних пристроїв.
Крім цього, збільшилася і кількість часу (у середньому понад 35 хвилин на день), який люди проводять у соцмережі. У відсотковому відношенні це становить близько 20%.
Рішення Facebook видалити 583 млн фейкових акаунтів, пов’язаних зі втручанням Росії у президентські вибори в США, також не відіграло великої ролі, практично ніяк не вплинувши на охоплення аудиторії.
Раніше компанія Cambridge Analytica через невинні тести зібрала особисті дані 50 мільйонів користувачів Facebook і змоделювала поведінку десятків мільйонів американців для того, щоб показувати їм релевантну політичну рекламу. Вважається, що саме Cambridge Analytica зробила вагомий внесок у перемогу Дональда Трампа на виборах президента США.