Прем’єра стрічки минула досить успішно, повідомляють у прес-службі «1+1». Тільки в перший день показу серіал «Школа» подивилися 16,3% від усієї телеаудиторії України у віковій групі 18-54 років. У містах, де проживають понад 50 тисяч українців, частка переглядів становить 13,0%. На другий день показники зросли до 16,8% по Україні і до 13,1% у регіонах. Інакше кажучи, тільки за перші два дні серіал охопив аудиторію понад десять мільйонів глядачів і потрапив до топ найпопулярніших телепродуктів, – підсумовують у прес-службі.
Про те, як вдалося телеканалу «1+1» зробити такий популярний продукт, «Телекритиці» розповіла головний продюсер розважальних програм телеканалу «1+1» Ольга Слісаренко.
«Ми спеціально вирішили зробити сценарій і картинку «Школи» максимально наближеними до реального життя. Для зйомок шукали тільки справжні локації, а не павільйони, головні ролі виконали молоді актори, яким близькі історії їхніх серіальних героїв, тому вони максимально реалістично змогли передати емоції. Усі історії, які глядач бачить у серіалі, взяті з життя українських шкіл. І ми дуже раді, що цю чесність так добре сприйняли наші глядачі», – розповіла Ольга Слісаренко.
Таким чином, завдяки «Школі» на українському телебаченні стартував новий тренд, вважає керівник жанрового спрямування «1+1 Продакшн» і креативний продюсер серіалу Ксенія Чорна.
«Ми раді, що актуальні теми стосунків підлітків із батьками, булінгу у школі, першого кохання та інші знайшли відгук у глядачів. Ми показуємо сучасну українську школу без прикрас, даємо можливість подивитися на свою поведінку з боку як батькам і вчителям, так і підліткам, а також переосмислити свої вчинки та їх наслідки», – зазначила Ксенія Чорна