Кліп опубліковано на офіційному каналі Олега Винника в YouTube.
Артист з’являється в шести різних луках від популярних європейських брендів, серед яких GUCCI. Прототипами образів стали відомі світові зірки, але які саме, творці кліпу пропонують глядачам визначити самостійно.
Основна увага концентрується на емоціях героя, його акторській грі, жестах, поглядах і чарівності.
Однак відеоробота припала до душі не всім шанувальникам співака: хтось не зрозумів задумки кліпу, а комусь не вистачило сюжету.
«Хотілося якоїсь історії в кліпі, сюжету… занадто «солодко» для такої пісні», – написали фанати.
Трек «Ти в курсі» став заголовним в масштабному всеукраїнському турі співака, який стартував у травні і завершиться грандіозним концертом у столичному Палаці спорту 7 листопада.