У 2021 році Ocean Media Plus буде продавати пряму рекламу і медійне спонсорство однією угодою. Про це “Телекритиці” повідомив генеральний директор Ocean Media Plus Сергій Смелянський.
“Я вже понад 10 років працюю у продажах прямої реклами й за цей час збудував досить гарні відносини як з клієнтами, так і з партнерами. Ми з командою прийшли до думки, що настав час змін. Змін, які будуть розвивати рекламний ринок і підуть на благо рекламодавцям. Саме тому, була створена нова компанія Ocean Media Plus. Тут закладено зрозумілий символізм: до потужностей Океану й експертної команди ми плюсуємо нові можливості для клієнтів, створимо нову якість розміщення прямої реклами та медійного спонсорства, введемо нову швидкість обслуговування, а також додамо нових інструментів та виведемо наші інновації. Ми прийшли з нашим баченням до групи StarLightMedia та уклали договори на 2021-2023 роки щодо розміщення реклами наших клієнтів в ефірі каналів StarLightMedia (ICTV, Новий Канал, СТБ, М1, М2, Оце ТБ)”.
Компанія оголосила про початок продажів телевізійної реклами на 2021 рік і готова видавати цінові умови.
За словами Смелянського, починаючи з 2021 року, компанія Ocean Media Plus реалізовуватиме у рамках однієї угоди як пряму рекламу, так і медійне спонсорство: “Ми зробили такий важливий крок для того, щоб краще відповідати потребам наших клієнтів: забезпечити якісне охоплення їх аудиторії та управління всім розміщенням в одному місці. Розміщення відбуватиметься за 20 цільовими аудиторіями з оптимізованими міксами каналів».
Компанія зробила доступнішим розміщення класом Custom, він буде дорожчим від базової ціни Programmatic на +15%. Ocean Media Plus також надає знижку -6% тим, хто підтвердить угоду до 1 грудня 2020 року.
“Команда Ocean Media Plus з оптимізмом дивиться у 2021 рік, бізнеси й економіка вже адаптувались до усіх карантинних обмежень. Обсяг роздрібної торгівлі вже у серпні відновився після локдауну навесні 2020. Враховуючи те, що телевізійний ринок після кожної кризи відновлюється швидше за економіку, ми прогнозуємо його ріст у 2021 році більш ніж на 15% у гривні», – додав Сергій Смелянський.
Нагадаємо, у вересні повідомлялося, що заповнюваність рекламних блоків на українському телебаченні досягла 91%.
Читайте також:
Заповнюваність рекламних блоків на українському ТБ досягла 91% – Ocean Media
Розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягла 77% – Ocean Media
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на перемовини з секс-шопами»
Фото: Ocean Media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!