«Не завжди можна контролювати в документальному кіно колір, композицію… А коли ви знімаєте такі речі як, я не знаю, побиття біля стовпа – то навряд чи взагалі це можна робити, – каже режисер. – Цього не можна робити, я б не став це робити, на відміну від усіх тих, хто стояв зі смартфонами і коментував усе це. Це реальна ситуація. В ігровому кіно це можна, оскільки у вас є домовленість з глядачем, що це “томатний сік”. Ми можемо пережити щось, не порушуючи етики».
Нагадаємо, що 9 травня «Донбас» Сергія Лозниці відкрив конкурсну програму в секції «Особливий погляд» 71-го Каннського фестивалю. «Телекритика» зібрала перші відгуки канських критиків на фільм українського режисера.