«Завдяки цьому монстру шоу вийшло в ефір, і ми повинні були поставитися до нього з повагою, – каже шоуранер Девід Кайганич у інтерв’ю Syfy Wire, пояснюючи, що «ніхто не став би випускати такий серіал без монстра». – Але нам потрібно було використовувати цей шанс із великим розумом».
«Туунбаку не обов’язково бути чимось крім нейтрального елемента свого середовища і міфології. Він – хранитель балансу на цій території. Йому не потрібно бути страшним, щоб вселяти страх. Йому не потрібно здаватися лютим, щоб бути лютим», – додає автор шоу.
«У бесідах з Невіллом (концепт-дизайнером Невіллом Пейджем. – Ред.) ми дійшли того, що ця істота має виглядати мало не по-президентськи. У тому сенсі, що його вигляд повинен свідчити про велику владу і силу, але при цьому у нього не повинно бути іклів, рогів, палаючих очей або інших звичних рис істоти-антагоніста. Невілл був у захваті від того, що не доведеться займатися такою нісенітницею з цим створінням».
Exclusive: @TheTerrorAMC Tuunbaq concept art gallery and interview with @NevillePage https://t.co/stBjD8QxcJ pic.twitter.com/ko9hykmXmC
— SYFY WIRE (@SyfyWire) May 22, 2018
Концепт-арт до серіалу «Терор».
«[Туунбак] починає виглядати по-справжньому страшним після того, як з’їдає кількох європейців і переживає наслідки цього. Він починає згасати. Вони намагаються його вбити. До кінця шоу він весь у шрамах і ранах», – пояснює Кайганич.
«Коли тобі кажуть, що треба надати ведмедю більш людські риси, ти думаєш: “Що, з’їздити в Діснейленд і поглянути на «Джемборі» (атракціон, де аніматронні фігури ведмедів грають кантрі. – Ред.)? Потрібно було намацати тонку грань, щоб надати йому певну людяність і при цьому не перетворити на мультяшного героя», – пояснює дизайнер.
Нагадаємо, що недавно в Литві стартували зйомки нового міні-серіалу HBO про аварію на Чорнобильській АЕС. Роль самого Чорнобиля дісталася вільнюському району Фабіенішкес.