У березні аудиторія ТСН.ua становила 22% загальної української інтернет-аудиторії, а кількість унікальних відвідувачів ресурсу зросла до 5,1 мільйона осіб.
«Минулого року кожного місяця сайт читали приблизно 3 мільйони осіб. У березні цього року тільки з мобільних телефонів на ТСН.ua прийшло 4 мільйони користувачів, – розповідає шеф-редактор ТСН.ua Костянтин Войтенко. – У таких умовах наше головне завдання – встигати за новими звичками споживання контенту і адаптувати його під майданчики, куди перетікає аудиторія».
ТСН активно освоює нові діджитал-майданчики. Наприклад, служба новин активніше використовує раніше не пріоритетні канали Instagram і Telegram. Водночас у Twitter на майданчик підписано понад 900 тисяч користувачів, а в YouTube – 464 тисяч.
Раніше повідомлялося, що аудиторія сайту ТСН.ua за лютий 2018 року зросла на 17,5%. Сайт відвідало 4 мільйони унікальних користувачів, з них 3 мільйони зайшли з мобільних пристроїв.