Розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягла 77% і майже удвічі перевищила показник найбільш кризового 19-го тижня 2020 року. Відтак, телеринок демонструє стійкий тренд відновлення після жорсткого карантину. Про це повідомляє Ocean Media.
За словами генерального директора Ocean Media Андрія Партики, прогнозована заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia на наступному тижні – 94%. При цьому обсяг заявок від рекламодавців на серпень дозволяє прогнозувати збереження високої розпроданості рекламних блоків.
«Пандемія дуже суттєво вплинула на телевізійний ринок. У період жорсткого карантину вона додала близько 35% глядачів. Але одночасно ми спостерігали зменшення активності рекламодавців. Це призводило до зменшення рівня розпроданості рекламних блоків. Зараз ситуація стабілізується. Потепліло, карантин пом’якшили, психологічний шок минув. На телевізійному ринку ми спостерігаємо збалансованість попиту та пропозиції. Загалом, телебачення, у порівнянні з іншими сегментами рекламного ринку, зокрема й діджиталом, виявилося найнадійнішим для клієнтів і найстабільнішим з погляду кризових коливань. Український телеринок вже близький до відновлення», – зазначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Нагадаємо, раніше пресслужба Ocean Media повідомляла, що кількість брендів, які рекламуються на українському телебаченні, зросла на 21%.
Читайте також:
Телеринок України подолав кризу, викликану коронавірусом, і почав відновлюватися – Ocean Media
Ocean Media впроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на перемовини з секс-шопами»
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!