Місцеві газети в США значною мірою існують за рахунок розміщення некрологів. Такими висновками поділилася компанія Adpay, яка розміщує некрологи та рекламу і належить Ancestry.com. Про це повідомляє Axios.
Загалом некрологи приносять ЗМІ близько $500 мільйонів на рік, згідно з Adpay. Щорічно створюється понад мільйон оплачуваних некрологів. Для порівняння, газетний ринок у США приносить близько $25 мільярдів у вигляді реклами та передплати разом узятих.
Ціна за некролог варіюється: деякі газети рахують її за кількістю символів, решта – за кількістю рядків, квадратних дюймів або слів. Також є видання, які оцінюють усі некрологи за фіксованою ставкою.
На невеликих ринках (у маленьких містах) середня ціна за некролог становить близько $99. Ціна пакету, як правило, є початковою пропозицією, яку роблять директорові похоронного бюро або приватним особам газети або рекламні агентства. На маленьких ринках краще, ніж на середніх і великих, продаються фотографії разом із некрологами, тому що вартість однієї фотографії нижча. Середня ціна за фото – $25.
На середніх ринках середня стартова ціна пакета становить близько $139. Вони зазвичай успішно продають додаткові функції, зокрема такі, як логотипи груп, із якими пов’язаний померлий. На великих ринках середня ціна пакета – близько $94, що нижче, ніж на невеликих ринках. Але в цілому вони заробляють більше грошей на некрологах за рахунок нарахувань.
Фото: Unsplash