Браян Візер, аналітик Pivotal Research, розглянув дані про споживання користувачами діджитал-контенту і заявив, що користувачі витрачають на продукти Google, в тому числі YouTube і Waze, 27,4% усього часу, витраченого на цифрові медіа. Частка ж витраченого на Facebook часу знизилася приблизно на 2 пункти – до 16,3%.
Facebook залежить від людей, від їхніх особистих даних і від таргетингу реклами. У четвертому кварталі минулого року компанія заявила, що люди витрачають менше часу на сайт після того, як Facebook перебудував алгоритм новинної стрічки користувачів і зробив пости друзів і родичів пріоритетними.
Якщо тенденція збережеться, інвестори можуть сприйняти це як знак того, що користувачі втрачають інтерес до Facebook, вважає Браян Візер.
Нагадаємо, на тлі скандалу з Facebook і Cambridge Analytica, кожен десятий американець видалив свій акаунт у соцмережі.