«Для просування роуд-муві про двох студентів, які подорожують із Берліна до Португалії, режисер Ганс Вайнгартнер припаркував на вулиці гігантський будинок на колесах марки Hymer 303 – той самий, що фігурує у фільмі, і дав йому назву», – повідомляє The Hollywood Reporter. До пасажирських дверей він прикріпив записку з проханням до оточуючих сходити на показ фільму або поговорити з представниками компанії, яка займається його світовим прокатом. Зі слів режисера, ідея здається людям позитивною і незвичайною. «Вони добре реагують на думку про те, що можна вирушити назустріч морю і сонцю», – розповідає він.
Реклама вийшла недорогою, оскільки трейлер – частина реквізиту. Знімальній групі він обійшовся в $6200; ще $18 000 було витрачено на підготовку триста третього до зйомок.
7 странных, но беспроигрышных стратегий для продвижения фильма
Неподалік розміщено рекламний щит, оформлений у стилі «Трьох білбордів на кордоні Еббінга, Міссурі». Він каже: «Чому ви досі до нас не зайшли?» Щит належить компанії New Europe Film Sales. Зі слів її представниці Єви Бояновською, кіноманам подобається, коли з ними спілкуються такою собі кодовою мовою. «Це ніби якщо б ми одягли футболки з цитатами з “Великого Лебовські”», – пояснює вона. А 20th Century Fox для просування фільму Веса Андерсона «Собачий острів» розвісила оголошення про зникнення одного з мультяшних героїв фільму. Написавши за вказаним у оголошенні номером, можна було взяти участь у розіграші квитків.
Нагадаємо, Берлінський кінофестиваль 2018 року триватиме до 25 лютого. 20 лютого на ньому покажуть стрічку українського режисера Марисі Нікітюк «Коли падають дерева».