Так вирішила китайська телекомунікаційна компанія Bytedance, яка викупила Musical.ly ще минулого року. Операція оцінюється в приблизно $1 млрд. Однак не поспішайте панікувати, адже затятих шанувальників музичних відео обіцяють перевести в інший застосунок під назвою TikTok. На кшталт Musical.ly там також можна буде обмінюватися музичними міні-кліпами.
Проте, експерти в один голос заявляють, що перехід від однієї програми до іншої позначиться на кількості користувачів, адже у Musical.ly було надійне співтовариство з більш як 100 тисяч користувачів. Завдяки цьому майданчику багато звичайних користувачі, які записували креативні відео, перетворилися на справжніх зірок соціальних мереж.
Програма набула популярності майже одразу після запуску в 2014 році і опинилася в ТОПі найпопулярніших соціальних мереж у магазинах Apple і Android.
Musical.ly також багато в чому випереджала застосунки конкурентів, оскільки давала можливість включати в призначені для користувача відео музику, яку в Instagram, Snapchat і Facebook блокували правовласники.