Згідно з дослідженням SurveyMonkey і Common Sense Media, понад 75% молодих людей віком від 13 до 17 років вважають важливим стежити за подіями в світі. Водночас приблизно половина з них шукає новини в YouTube та інших соціальних мережах, на кшталт Twitter і Facebook. Про це пише The Next Web.
Опитування 1000 підлітків показало, що 60% дізнаються новини від знаменитостей, інфлюенсерів й інших медіаперсон. Ця статистика ще більш дивна, враховуючи, що опитані визнають: новинні агентства заслуговують на більшу довіру, ніж джерела в соціальних мережах. Крім того, 40% тінейджерів вважають, що соціальні медіаплатформи та інфлюенсери «загалом правдиві». На думку дослідників, це невесела перспектива для майбутніх медіа з огляду на нещодавні новини про те, що YouTube просуває теорії змови та іншу дезінформацію. У багатьох випадках ютюбери насправді не проводять ретельної перевірки новин. Майкл Робб, старший директор з досліджень Common Sense, заявив USA Today, що результати опитування «викликають занепокоєння».
Однак не всі вважають, що це зрушення в споживанні новин на гірше. Автор книжки YouTubers Кріс Стокел-Вокер стверджує, що такі зміни – просто символ часу. «Той факт, що молоді люди отримують новини з нетрадиційних засобів масової інформації, не дивний, і це викликає занепокоєння, якщо ви думаєте, що більшість дорослих усе ще отримують новини з традиційних перевірених джерел новин», – повідомив Стокел-Вокер TNW. «Те, до чого я звернувся в своїй книжці, – це підвищення медіаграмотності – для всіх, а не лише для підлітків, тому в нас є можливість краще аналізувати, що реально, а що фальшиво».
Також «Телекритика» писала про те, що група ЛГБТ-ютюберів подала до суду на YouTube і звинуватила відеоплатформу в дискримінації.
Фото: pexels