«1+1» хоче стати повноправним партнером у копродукції з європейськими компаніями, для цього в холдингу проводять аналіз європейських ринків. Про це 28 серпня у прес-центрі газети «КП в Україні» повідомив генеральний продюсер каналу «1+1», член правління 1+1 media Максим Кривицький.
«Ми вивчаємо найближчі європейські ринки, які могли б стати потенційними для копродакшену. Ми робимо огляд їх обсягів, секторів телеканалів, щоб можна було домовлятися про спільне виробництво. Приклад такої співпраці – реаліті “Панянка-Селянка” на каналі ТЕТ, яке виробляється у партнерстві з Польщею. Хочемо, щоб цих продуктів було більше і щоб це були серіали. Ми повинні брати участь у партнерстві не лише грошима, а й своїми творчими силами, акторами, режисерами, бути повноправною стороною і ухвалювати рішення з креативу, мати можливість впливати на якість продакшена, обирати локації – зокрема й в Україні. Тому зараз ведеться активна робота з вивчення ринків і пропозицій. Рівень тих продуктів, які випускає наш продакшен, дає надію на те, що інтерес до української сторони буде збільшуватися з боку європейських партнерів», – повідомив Максим Кривицький.
Нагадаємо, восени минулого року група 1+1 media виступила партнером у зйомках норвезького серіалу Jonathan Fort про життя колишнього боксера після завершення спортивної кар’єри, який отримав “нову й небезпечну роботу” в норвезькому посольстві в Києві. За сюжетом 80% проекту знімалися в Києві та Одесі. Над серіалом працювала команда американських і норвезьких сценаристів і продюсерів. Знімала норвезька компанія Evil Doghouse Production спільно з «1+1 Продакшн». Генеральним продюсером з українського боку виступив Олександр Ткаченко. У першому сезоні драми 12 епізодів, головні ролі виконали популярний норвезький актор Джон Кар’ю, з українського боку – Дар’я Трегубова, Дар’я Плахтій, Роман Мацюта, Костянтин Октябрський і Ксенія Мішина.
Фото: Олександра Йорк