Сьогодні телеканал ПЛЮСПЛЮС ми знаємо вже як сформований бренд, який працює на аудиторію до 14 років. Але чи завжди це було так?
1. Телеканал ПЛЮСПЛЮС прийшов на місце «Сіті»
Канал із червоним логотипом і слоганом «Канал TVого міста» сьогодні вже мало хто згадає. ТА саме він виник на базі телеканалу «Гравіс», заснованого в 1995 році. Так, 1 грудня 2006 року в ефір виходить «Сіті» – спочатку київський, а незабаром регіональний канал, який уже тоді увійшов до холдингу 1+1 media.
Генеральним продюсером була Наталія Вашко. Канал проіснував 6 років, у серпні 2012 року його закрили, а на частотах з’явився дитячий канал переважно українською мовою. 27 серпня того ж року на посаду генерального продюсера замість Вашко прийшла Іванна Найда, яка обіймає цю посаду донині, поєднуючи її з генеральним продюсуванням «Бігуді», «УНІАН ТБ» і 1+1 International.
Мету створення каналу в 2012 році пояснювали так:
«Згідно зі статистикою, половина українських сімей має дітей, таким чином діти становлять третину населення нашої країни. У середньому вони дивляться телевізор утричі частіше і вдвічі довше, ніж дорослі. Проведений аналіз також показав, що понад 50% часу, який українські діти проводять біля телевізора, вони дивляться іноземні канали: «Нікелодеон», «Дісней», «Карусель», «Baby TV». Крім того, програмування дитячих каналів не передбачає спільного перегляду дітей з дорослими, розділяючи їх у ті короткі проміжки часу, коли вони можуть бути разом».
2. Айдентику канала створювали в Лондоні
Лондонська анімаційна студія Animade розробила серію тизерних заставок. Перші з них виглядали так:
І так:
3. ПЛЮСПЛЮС став унікальним на ринку нішевих каналів завдяки власному виробництву
Таким може похвалитися далеко не кожен популярний канал. Серед найвідоміших проектів власного виробництва: «Світ чекає на відкриття», «Це наше і це твоє», «Корисні підказки». Першою програмою власної розробки, яка з’явилася на ПЛЮСПЛЮС, стала «Казка з татом».
Також канал активно розширює портфель ліцензійної продукції, який сьогодні представлений у різних товарних категоріях. За мотивами мультфільмів створили 3D-книжку, розмальовки, серію книжок, м’які іграшки-подушки з героями ПЛЮСПЛЮС, зошити, дерев’яний конструктор. Крім того, нещодавно канал спільно з партнером «Ранок-креатив» випустив унікальні набори «Світ чекає на відкриття» для дослідів і експериментів із захопливою грою в доповненій реальності, а також серію книжок-конструкторів «Моя творча енциклопедія».
4. За рік канал транслює близько 30 світових прем’єр
Щорічно в ефірі каналу виходить близько 30 світових анімаційних прем’єр таких виробників, як Disney, Hasbro, Nickelodeon. Серед них можна виділити «Леді Баг і Супер-Кіт», «Хранитель Лев», «Качині історії» (2017), нові серії «Губки Боба Квадратні Штани».
5. Телеканал ПЛЮСПЛЮС чотири рази був нагороджений «Телетріумфом»
Свою першу премію канал отримав у 2012 році як «Відкриття року». У 2015 році ПЛЮСПЛЮС став володарем національної телевізійної премії «Телетріумф» в номінації «Програма для дітей» за «Казку з татом». До речі, в тому ж році телеканал отримав від Кабінету міністрів України премію імені Лесі Українки за проект «Це наше і це твоє», а також нагороду конкурсу у сфері дизайну Ukrainian Design: The Best Of у номінації TV/Promo & Film Motion Graphics. ПЛЮСПЛЮС також може похвалитися трьома нагородами в номінації TV Program – Visual Identity. У 2016-му телеканал втретє отримав телевізійну нагороду в номінації «Найкраща програма для дітей», а за проект «Це наше і це твоє. Очима дітей» – срібло EFFIE AWARDS UKRAINE. У 2018 році телеканал ПЛЮСПЛЮС отримав премію «Телетріумф» у номінації «Розважальна програма для дітей та підлітків» за проект «Світ чекає на відкриття».
Також у портфоліо каналу дві нагороди Big Data Awards як лідера серед дитячих ТВ-каналів.
6. Денне охоплення аудиторії становить 2 мільйони глядачів
У 2019 році ПЛЮСПЛЮС зберігає лідерство за аудиторією 4–14. У середньому щодня з каналом контактує понад 2 146 000 глядачів.
Серед них 770 тис. глядачів віком від 4 до 14 років, які в середньому дивляться канал 1 год. 48 хвилин на день.
7. У найближчому майбутньому в ефірі каналу вийдуть програми з вивчення української мови, а також екопроект
«Мовлення протягом 7 років кожного дня – для нас велика відповідальність. За цей час ми виросли в лідера серед дитячих каналів, який водночас не просто розважає глядача, а й розвиває завдяки продуктам власного виробництва ПЛЮСПЛЮС. Попереду дуже багато планів, адже ми націлені на створення якісного власного виробництва, контенту, щоб змінювати уявлення дітей про себе та світ», – зазначила Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 media.
Раніше в інтерв’ю «Телекритиці» Іванна Найда розповіла, що перші результати роботи над власними проектами діти побачать уже 1 вересня:
«Зараз у нас на завершальній стадії виробництво проекту «Говоримо українською», який ми робимо за підтримки Міністерства культури України. Ми надихнулися книгою Олександра Авраменка «100 експрес-уроків української» видавництва «Книголав», адаптували історії для дитячої аудиторії, на основі яких і створюємо мультфільми. У рамках партнерства з «Книголавом» плануємо цього року видати вже дитячі уроки української. 1 вересня ми вже традиційно заходимо до шкіл із проектом «Говоримо українською». Також у роботу запущено еко-проект «Еко ПЛЮСПЛЮС» – повчальні історії про шкоду, яку ми завдаємо довкіллю кожного дня, не помічаючи цього. Може здатися, що це банально, але в телику таких історій не так уже й багато. Адже всі знають, що смітити – це погано, але так глибоко в корінь проблеми навряд чи хтось заглядав – суджу по собі. Тож це буде серія еко-мультфільмів у вигляді інфографіки, зрозумілої та цікавої як дітям, так і їхнім батькам. Пізніше підкріпимо це вже іншим серіалом, який також плануємо запустити».
«Телекритика» вітає ПЛЮСПЛЮС із ювілеєм і бажає подальших успішних років у ефірі.
Інфографіка: прес-служба «1+1»