За останні роки Південна Корея представила низку VR-проектів, які помітили на світових майданчиках – зокрема, у 2017 році на Венеціанському кінофестивалі показали 12-хвилинний документальний фільм Джини Кім «Безкровне», що оповідав про вбивство корейської секс-працівниці американським солдатом.
Однак віртуальна реальність вторгається і в мейнстрімне кіно. Так, нещодавно в Південній Кореї вийшов у прокат фільм «Залишся зі мною» – драма про юнака, що мріє стати музикантом, але панічно боїться сцени, та про його стосунки з молодою актрисою. Стрічка демонструвалася в форматі 4DX (технологія, що дає змогу додавати при показі фільму додаткові ефекти на зразок руху крісел, бризок, вітру тощо. – Ред.).
Киномаркетинг: 6 лучших рекламных ходов апреля
«Коли люди думають про VR, вони найчастіше уявляють собі пригодницькі фільми, стрілялки або хоррори, – каже режисер фільму Брайан Ку. – Але мені здається, що головна властивість VR-кінематографії – це те, що вона дає публіці змогу зрозуміти фільм на емоційному рівні, тож жанр романтичної драми виявляється досить підходящим для цього формату».
Мережа CJ CGV, у кінотеатрах якої показують фільм, планує впровадити технологію ще в 500 4DX-кінотеатрах по всьому світу. Водночас Корейська академія кіномистецтва запустила спеціальний курс виробництва VR-фільмів. Усе це – свідчення масштабного VR-тренда, який захопив Південну Корею. Так, у 2018 році спеціалізована компанія Dexter Studios планує випустити цілу низку таких фільмів.
Нагадаємо, що найбільш швидкозростаючим рекламним форматом на ринку digital нещодавно назвали рекламні ролики для смартфонів.