Так, вчений виявив, що після 2015 року американці стали набагато рідше називати своїх дочок Алексами (на це ж ім’я відгукується голосовий помічник від Amazon, представлений того ж року). Як зазначив Коен, популярність цього імені за два роки впала на 30 відсотків.
Слід зазначити, що ім’я Алекса не було особливо популярним і до презентації розумного девайса. У різні роки протягом останніх двадцяти років воно перебувало в загальному рейтингу імен між 32-м і 87-м місцями.
Сумна доля спіткала й ім’я Дональд, яке було найбільш популярним на початку 1990-х років. За словами Коена, після 2016 року воно стало асоціюватися з «негативним персонажем» і втрачати позиції в соціологічних рейтингах.
Простежити популярність американських імен можна на цьому сайті.