Напередодні старту продажів акцій працівники Capital Watch примудрилися роздати журналістам і топ-менеджменту Xiaomi пам’ятку для працівників Xiaomi, як їм слід спілкуватися з представниками ЗМІ. Природно, що Сідзія Цзян із Reuters, яка була присутня при конфузі не змогла відмовити собі в задоволенні сфотографувати «темник» і викласти його на свою сторінку в Twitter.
«Піарники Xiaomi підготували шпаргалку для співробітників про те, як відповідати на питання від ЗМІ на церемонії. І вони випадково роздали ці шпаргалки ЗМІ. Ой», – написала журналістка.
У «темнику» прописані варіанти готових відповідей. Якщо журналістам прийде в голову поставити запитання працівникові компанії, він зобов’язаний відповісти так: «Я працюю в Xiaomi, і мене покликали на церемонію IPO. Ми всі пишаємося тим, що компанія домоглася за вісім років. Я щасливий особисто побачити цей момент». Інший варіант (це щоб не повторюватися) такий: «Сьогодні історичний момент, і він мотивує мене працювати ще наполегливіше».
Також працівникам рекомендується залишатися спокійними під час спілкування з акулами пера, не давати прямих відповідей і не видавати інформацію про себе або компанію, «тому що ЗМІ можуть нашкодити вам або викликати неприємності для вашої родини». І, звичайно ж, потрібно похвалити керівництво. «Я багато чому навчився у керівництва, ці люди – приклади для наслідування», – наводить Сідзія Цзян ще один приклад для наслідування, прописаний в інструкції.
Нагадаємо, Xiaomi є п’ятим у світі за величиною виробником смартфонів та іншої техніки. Компанії вдалося залучити 4,7 млрд доларів на IPO, а її вартість оцінюється в 54,3 млрд.