У День знань, 1 вересня, на нішевому каналі для дітей «ПлюсПлюс» (входить до групи «1+1 медіа») стартує другий сезон популярного мультфільму «Світ чекає на відкриття», в якому маленьким глядачам розкажуть про винаходи, які змінили світ.
Останні публікації
-
-
Майстер-класиТБ
YouTube – не чарівна пігулка: майстер-клас від фахівців 1+1 Digital
от Telekritikaот Telekritika18 і 19 серпня в Києві відбувся 1+1 Digital Weekend, присвячений контенту і технологіям. Фахівці 1+1 Digital розповіли його слухачам про етапи створення нових медіа – від розробки проекту до його монетизації. «Телекритика» з великим інтересом та увагою прослухала виступи і підготувала для вас майстер-клас із одними з найяскравіших спікерів 1+1 Digital Weekend. -
НовиниТБ
Жителька Рівного через суд домоглася відстрочення відключення «аналога»
от Telekritikaот TelekritikaУчора, 30 серпня, Сарненський районний суд Рівненської області задовольнив заяву за позовом громадянки Мізюрко Надії Юхимівни, тим самим заборонивши Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (РРТ) відключати аналогове мовлення. -
Хочете бути в курсі всіх телевізійних новинок осіннього сезону і нічого не пропустити? «Телекритика» люб'язно піклується про ваше дозвілля і пропонує телегід вихідного дня.
-
З 31 серпня по 7 вересня в програмі «Вікна-новини» на телеканалі СТБ покажуть спецпроект кореспондента Ірини Стороженко «Як усі», присвячений важливості інклюзивної освіти. У циклі сюжетів продемонструють кардинальну різницю між двома суспільствами: польським, яке ось уже 30 років є інклюзивним, і українським, яке робить перші кроки в цьому напрямку.
-
Довгоочікуване ток-шоу Ольги Фреймут стартувало 28 серпня на «Новому каналі», а незабаром перший випуск був опублікований на YouTube. Однак, судячи з коментарів, очікування глядачів зовсім не виправдалися.
-
Персональні дані українських журналістів, що працюють в зоні бойових дій на сході країни, потрапили у відкритий доступ завдяки ЛНРівським угрупованням. Тепер, коли номери мобільних телефонів, адреси та марки автомобілів знімальних груп провідних національних каналів стали надбанням громадськості, військкори постійно отримують дзвінки та повідомлення з погрозами.
-
З 1 вересня пасажири нових далекомагістральних літаків Boeing 777 авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» зможуть дивитися відео-контент «1+1 медіа». Раніше медіагрупа об'єднала власні відеобібліотеки в інтернеті під брендом 1+1 video, і співпраця з МАУ продовжить розвиток дистрибуції цього продукту.
-
Літо 2018 року стало найрейтинговішим за всю історію нішевого каналу для жінок, який належить медіагрупі 1+1 media. За три місяці «Бігуді» досяг рекордної для нього частки за різними аудиторіями і збільшив середньодобову тривалість перегляду каналу.
-
На офіційному каналі україномовного серіалу «Школа» в YouTube, другий сезон якого стартував 27 серпня о 20:30 на телеканалі «1+1», перегляди кожного з перших чотирьох епізодів стрічки сягнули 1 млн.