У світі українського кіно є одне золоте правило: якщо хочеш побачити відомих політиків, які щосили демонструють свій хороший смак у мистецтві, а також весь культурний бомонд – йди на фільми Лозниці або Сеїтаблаєва. І тут традицію, що склалася не за один рік, порушує повнометражний фільм-дебют молодого режисера, одного зі співзасновників радіо «Аристократи» Ярослава Лодигіна. У чому справа?
Останні публікації
-
-
У Саудівській Аравії вбили журналіста, який, можливо, був у списку McKinsey.
-
Як повідомила засновник видання Галина Тимченко, один із працівників покинув видання за власним бажанням. І це – чоловік працівникці, яку намагався «харасити» головний редактор Іван Колпаков, тимчасово відсторонений через те, що сталося.
-
Прем'єра фільму відбудеться на Netflix 7 грудня.
-
Ток-шоу знаменитого актора Алека Болдвіна на каналі ABC, судячи з усього, так і не знайшло свого глядача. Рейтинги програми все гірші й гірші, а нещодавно шоу вирішили пересунути з 22:00 неділі на вечір суботи. Це так званий «цвинтарний слот», в якому виходять передачі на межі закриття.
-
ЗМІНовини
8 листопада у Києві відбудеться круглий стіл «Професійні журналістські стандарти під час виборчої кампанії»
от Telekritikaот TelekritikaЯк впливають вибори на довіру до ЗМІ? Як журналісти можуть вплинути на власні політичні симпатії? Як захистити свої права в передвиборний період? -
Учора судді проекту Катерина Осадча, Тетяна Мацкевич, Андре Тан і Богдан Юсипчук обрали переможницю – нею стала Наталя Петрик зі Львова.
-
НовиниТБ
Тісно пов’язаний з Медведчуком генпродюсер «112 Україна» просить надати факти непрозорої власності каналу
от Telekritikaот TelekritikaАртем Марчевський зробив також політичну заяву – застеріг виборців від голосування за нинішніх нардепів. -
БізнесТБ
Конкурс двійників. Новозапущені телеканали «Наш» і ТВі на порозі великих скандалів за право використання торгових марок
Телеканал із назвою «Наш» існує в Чернівцях уже 4 роки. Мовник із назвою ТВі хоче запустити компанію, пов'язану з нардепом Миколою Княжицьким. -
Слоган фільму – «Захищай своє» – відгукується для українського глядача несподіваними нотами. Чи потрібно захищати абсолютно будь-який вітчизняний продукт, до того ж профінансований з народної кишені? (Держкіно виділило на фільм 15,5 млн грн – половину його загального бюджету.)