Стало відомо, який серіал найчастіше шукали в Google у 2018 році: це не одне з хітових творінь Netflix і не парадоксально популярний «Охоронець», а китайська драма.
Останні публікації
-
-
Що таке нейромаркетинг і чому він такий важливий у точковому підході до споживача.
-
«Телекритика» продовжує щомісяця знайомити читачів із новинками світу серіалів.
-
НовиниТБ
Зеленський надумав піти в політику ще зі старту «Слуги народу»
от Telekritikaот TelekritikaІгор Коломойський запевняє, що не причетний до можливої участі актора та співзасновника студії «Квартал 95» Володимира Зеленського в президентській кампанії. Він каже, що комік придумав це самостійно, із запуском «Слуги народу». -
Вища школа Media&Production групи 1+1 media і STUDY Academy відкрили єдину в Україні міжнародну медіашколу.
-
1+1 media внесла український пізнавально-розважальний телеканал 36,6 TV холдингу Film.UA Group у портфоліо 1+1 media distribution, розширивши власну дистрибуційну пропозицію до 23 каналів.
-
БізнесКіно
«Бамблбі» виявився більшим марнотратником, ніж «Мері Поппінс»
от Telekritikaот TelekritikaПоки у нас рахують, хто та скільки витратив на передвиборчий ТВ-піар, у США підбили підсумки витрат кіностудій на телерекламу. -
1+1 media – єдиний український медіахолдинг у рейтингу «Business HReformation 2018. Найкращі роботодавці України»
-
Національна суспільна телерадіокомпанія України (НСТУ) після засідання наглядової ради заявила про готовність підписати контракт на виробництво програм журналістських розслідувань «Схеми» та «Наші гроші» на весь 2019 рік.
-
ТБ
«Школа» нас поєднала: телеканал «1+1» оголосив переможців першої премії «Золотий лайк»
от Telekritikaот TelekritikaСьогодні під час прямого ефіру «Сніданку з 1+1» сайт телеканалу «1+1» оголосив переможців першої власної премії «Золотий лайк». У дванадцяти номінаціях глядачі обирали найвражаючіші телевізійні проекти 2018 року й улюблених зірок, звичайно ж, телеканалу «1+1».