ОТТ-послуга «Домашнє ТБ» супутникового провайдера Viasat, яка працює на базі інтернет-мережі «Київстар», вперше стає прибутковою. Абонентська база послуги становить близько 50 тисяч користувачів. Про це виданню tech.liga розповів член правління 1+1 media і співвласник Viasat Ярослав Пахольчук.
Менеджер уточнює, що у Viasat є два проекти – супутникова платформа і ІРТV-платформа «Домашнє ТБ» у партнерстві з «Київстаром». Останній займається біллінгом, продажами й отримує комісію. Решта – на боці Viasat. «З Домашнім ТВ ми хотіли попрощатися. Але сьогодні виявилося, що воно не менш цікаве, а в якомусь плані навіть цікавіше», – повідомив виданню Ярослав Пахольчук.
Він відмовився розповідати або навіть натякати на суму угоди з попереднім власником компанії, але дав зрозуміти, що супутниковий оператор дістався дуже дешево: «Позиція була така, що нам би ще й доплатили – тільки заберіть», – уточнює Ярослав Пахольчук.
Спочатку група «Плюсів» хотіла придбати Xtra TV, але не зійшлися в ціні з тодішнім власником супутникового оператора: «Ми були з супутниковою платформою Xtra TV (нею володів тоді бізнесмен Мохаммад Захур, ISTIL Group. – Ред.) у переговорному процесі тривалий час. І ставка була зроблена на неї. Ми навіть не допускали, що можемо зайти в Viasat», – розповідає менеджер «Плюсів». У травні 2015 року, як пише видання, «Медіа Група Україна» отримала контроль над платформою за борги.
Екс-гендиректор холдингу Олександр Ткаченко познайомився з представниками MTG (колишні власники Viasat), які запропонували стати партнерами. Менеджери «1+1» запропонували такий варіант Ігореві Коломойському. «Він не хотів. Потім позиція змінилася, і він був готовий нам дати добро займатися цією темою», – згадує Ярослав Пахольчук.
Але виникла проблема з Антимонопольним комітетом. Він не схвалив покупку. Зі слів менеджера, потрібно було поспішати, оскільки MTG не підтримував компанію. «І зрештою ми вирішили увійти в угоду з Олександром самі», – каже член-правління «Плюсів».
Менеджери, з його слів, домовилися з Ігорем Коломойським про те, що 1+1 media може підтримувати Viasat (рекламою, контентом тощо).
Зазначимо, 20 січня 2020 року 4 провідні телегрупи готуються закодувати свій супутниковий сигнал. В Україні є лише два провайдера супутникового телебачення – Viasat і Xtra TV. За прогнозами «Плюсів», обидві платформи на двох зможуть отримати 400 тисяч абонентів.
Фото: pixabay