Олександр Роднянський:
250 мільйонів доларів з продажу частки телеканалу «1+1» пішли мені і моєму братові. Я їх вклав в два стратапи, які були зроблені з нуля. Це стартап в технологічній сфері, це онлайн-ігри, а другий – міжнародна компанія, пов’язана зі сферою e-commerce. У ці стартапи я вклав по п’ять мільйонів доларів.
Найгірше – це дражнити владу. У мене як у продюсера викликає хвилювання те, що у Звягінцева є питання до чинної російської влади. Але я твердо знаю, що Звягінцев це робить не тому, що йому хочеться кого-небудь дражнити, і не тому, що він знає, що щось добре, а що погано. У Звягінцева немає примітивного уявлення про хороше і погане. Він завжди досліджує людську природу і (о жах!) бачить, до якої міри вона недосконала.
Я дивлюся зі щасливим полегшенням на те, що я зараз не в телевізорі. Телебачення переживає останній етап свого існування. Виживуть лише ті великі компанії, у яких є ресурси для виробництва складних шоу і фінансування складно-постановочних серіалів.
Три кращих російських режисери авторського кіно – Олександр Сокуров, Андрій Кончаловський і Андрій Звягінцев. У масовому кіно – Жора Крижовніков, Віктор Шаміров, Федір Бондарчук, Юрій Биков.
Від 15 до 20 мільйонів рублів – гонорар великого російського режисера за весь фільм. Близько 20 мільйонів рублів може отримати і російський актор з п’ятірки видатних артистів.
Журналістика існує для того, щоб нагадати владі про її обов’язки, а суспільству – про ідеали.
Немає фільмів, які не говорять про розпач людей в зіткненні з сьогоднішніми життєвими викликами.