Відповідна інформація оприлюднена у звіті НСТУ за 2018 рік, який доступний на сайті Суспільного мовника.
Підприємство витратило 776,56 млн гривень, із яких 628,8 млн гривень пішли на оплату праці. Ще 75,15 млн гривень витрачено на оплату послуг із виробництва та трансляцій (без уточнень), 1,37 млн гривень – на «предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Комунальні послуги обійшлися НСТУ в 35,81 млн гривень. У статті «Інші поточні видатки» зазначено 35,3 млн гривень, вона не розписана.
Із 154,19 млн гривень, які компанія заробила минулого року, половина суми – це продана субліцензія групі «Інтер» на Чемпіонат світу з футболу. «Інтер» заплатив Суспільному 79,2 млн гривень.
Дохід від реклами становив усього 41,83 млн гривень, з яких центральна дирекція (телеканали «UA:Перший» і «Культура») отримала 21,12 млн гривень, реклама на радіо – 18,91 млн гривень, решта 1,81 млн гривень – рекламний дохід 25 філій НСТУ. Від телемагазинів Суспільний мовник отримав 5,8 млн гривень, спонсорство – 2,8 млн гривень. 1,7 млн гривень принесли розміщення програм лотереї «Мегалот» і НОК України. Ще 11,29 млн гривень у НСТУ отримали від оренди.
Також у звіті НСТУ за 2018-й зазначено, що протягом 2018 року підприємство залучило донорської допомоги на суму $10 млн, і перелічено 15 проектів із зазначенням суми грантів.
Нагадаємо, 31 січня перед голосуванням за розірвання контракту із Зурабом Аласанією наглядова рада Суспільного мовника заслухала звіт про діяльність фонду з підтримки НСТУ, в якому були ознаки порушення використання грошей донорів.
Фото: НОТУ