Команда проекту «Людина зі шрамом» має на меті показати унікальні історії «людей зі шрамами» – «відверті, болісні, а часом і по-справжньому моторошні». Спонсором проекту став «Бепантен Плюс». Автор і продюсер – співачка Наталя Гордієнко. Він виходитиме винятково в інтернеті, повідомляє прес-служба StarLightMedia.
Разом із ведучою Валерією Крук і топовими тату-майстрами України учасники «долатимуть неприємні спогади, перетворюючи психологічні та фізичні проблеми на справжні прикраси». «Проект “Людина зі шрамом” покликаний допомогти людям, самооцінка та психіка яких під загрозою. Людям, які змушені навіть у спеку носити сорочки з рукавами та довгі спідниці, щоб приховати шрами від сторонніх очей. «Людина зі шрамом» – це проект про людей, які знайшли в собі бажання і сили рухатися далі. Один із головних сюжетів – історія ведучої Валерії Крук, її серйозну травму, численні операції, шрами і… татуювання, які дали можливість повернутися в професію. Українці почують надихаючу історію Валерії і на власні очі побачать, через що їй довелося пройти в боротьбі за щасливе майбутнє», – йдеться в повідомленні холдингу.
Саундтреком проекту «Людина зі шрамом» стала нова пісня Наталії Гордієнко «Кохання-Звір», що, зі слів співачки, «…не злий, але лишає шрами…». Виробляли програму продакшени Heroes Group і Isobar Ukraine. Креативний продюсер – Христина Ільянок, режисер – Макс Тужилін.
«Суть цього проекту в тому, щоб допомагати людям оговтуватися після жахливих трагедій, що сталися з ними в житті, – коментує ведуча Валерія Крук. – Допомогти як фізично, так і психологічно, адже ці аспекти міцно пов’язані між собою. Опіки і шрами, що залишилися на тілі наших героїв як нагадування про важкі моменти життя, не дають їм дихати на повні груди, жити повноцінно. Перекриваючи ці травми красивими тату, ми допомагаємо людям досягти психологічного комфорту – відкинути сором і припинити спроби стати “невидимкою” для оточуючих».
Співачка Наталя Гордієнко повідомляє, що проект покликаний боротися з упередженнями та допомагати людям. Під час кастингів потенційні учасники дивували «відвертими і драматичними» історіями, від яких команда «Людини зі шрамом» «ледь стримувала сльози». Зрештою відібрали чотирьох героїв.
«Найскладнішим у підготовці проекту було вибрати з багатьох історій саме ті чотири, які зрештою увійшли в ефіри, Ц згадує продюсер проекту Наталя Гордієнко. – Як не дивно, але не всі вони драматичні. Щонайменше одна – суцільний сміх крізь сльози. Та є і такі, які ставлять важивіші запитання суспільству, аніж естетика або фізична зручність. Ми, здавалося б, підготовлені люди, однак під час читки заявок і кастингів іноді не могли стримувати сліз і тремтіння в руках».
Перший випуск програми на YouTube за 6 днів зібрав 12 тисяч переглядів, другий випуск, який вийшов 8 серпня, взяв 5 тисяч переглядів. Тривалість кожного відео – 5 хвилин.
У StarLightMedia зазначають, що вже не вперше надають діджитал-майданчик для показу соціально важливого контенту. На YouTube «Нового каналу» вже виходив фільм «Не ховай очей. Наші в США: фільм про українських ЛГТБ-емігрантів», соціальні ролики «Борітесь – поборете» і шоу “Предметка” з ведучим Сергієм Никитюк. Керівник відділу інтернет проектів «Нового каналу» Оксана Касаткіна повідомляє про перші успіхи інтернет-проектів і планах на найближче майбутнє: «Так як ми працюємо з молодою просунутою аудиторією, для нас важливо не стояти на місці. Якщо ефір заганяє контент до деяких рамок, то діджитал дозволяє нам їх розширити. Поряд з розважальними шоу, ми з командою намагаємося підтримувати і створювати проекти з соціальною складовою. Свого часу, разом з маркетинг-директором «Нового каналу» і моїм керівником Ольгою Балабан ми вирішили, що хочемо бути майданчиком, який першим відкриває і показує таланти молодих режисерів, акторів, операторів. Саме так у нас з’явився на YouTube фільм українського режисера Юри Двіжона «Не ховайся очей-2». Так, десь це ризик, десь великий експеримент. Але для нас це можливість в легкій формі доносити важливі речі. Ми запустили цикл інтерв’ю експерта «Топ-модель по-українськи» Сергія Никитюка з топовими випускниками різних сезонів модельного реаліті «Предметка». Його подивилося вже понад мільйон глядачів! Зараз у нас в розробці ще ряд діджітальних проектів, один з яких – дейтинг-шоу».
Виробництво діджитал-котента відбуватиметься не тыльки в рамках телеканалу, а й всієї групи: «Наша група переконана в необхідності створення спеціального ексклюзивного контенту для діджитал-середовища. Активний розвиток цього напряму – одне із завдань нашого дивізіону Digital & Pay TV. Тож попереду в нас багато роботи над ідеями, експериментами та новими проектами», – Юлія Трибушна, керівник дивізіону Digital & Pay TV StarLightMedia.
Нагадаємо, 10 липня СЕО StarLightMedia Михайло Царьов на зустрічі з партнерами розповів, що цього року холдинг хоче сягнути рівня високої прибутковості і змінити вектор розвитку – із broadcastcompany перетворитися на mediacompany, сконцентрувавшись на виробництві контенту як для ТВ, так і для digital.
Фото: SLM