Організатор конференції – Незалежна асоціація телерадіомовників. Партнери заходу: Шведське агентство з міжнародного розвитку (SIDA), Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Український медійний проект «У-Медіа», що здійснює «Інтерньюз».
Спікери конференції розкажуть, як заробляти в сучасних умовах, як бути першим у своїй сфері, які тренди на рекламному ринку з’являються в 2018 році. Також із учасниками конференції поділяться успішними кейсами для радіо, крос-медіа, монетизації, діджиталізації, Must Have VR і Blockchain для медіа.
Програма конференції складається з чотирьох секцій – «DIGITAL-журналістика», «Аудиторія», «Реклама та монетизація» і «Нові технології».
Серед спікерів будуть Петро Трішка (Strong journalistic background both Print and Online Communications Consulting Network CCN, Берлін), Тетяна Яїцька (директор із розвитку Edipress, керівник проекту «Единственная»), Денис Зеленов (директор з маркетингу digital-проектів медіахолдингу ТРК «Люкс» ); Артем Самойлов (керівник digital-департаменту «ТАВР Медіа»); Володимир Дем’яненко (сo-founder/owner у D2); Олена Дєньга (фахівець із діджитал-комунікацій і інтернет-маркетингу, автор telegram-каналів @veter_doit і @digital_masons) і багато інших.
Конференція відбудеться в готелі Radisson Blu (Київ, вул. Ярославів Вал, 22). Інформацію про вартість участі й деталі реєстрації уточнюйте на сайті або на сторінці заходу в Facebook.