24 вересня Vox Media придбав New York Media, компанію, яка стоїть за щотижневим друкованим журналом New York Magazine і п’ятьма онлайн-виданнями: The Cut, Grub Street, Intelligencer, Strategist і Vulture. Компанії не розкрили вартість угоди. Про це стало відомо New York Times.
Ідея про продаж компанії у топ-менеджменту була ще в серпні 2018 року. Джим Банкофф, виконавчий директор і голова Vox Media, пообіцяв, що злиття не призведе до звільнень у редакції або згортання будь-яких публікацій, пов’язаних із New York Media, зокрема друкованого журналу або брендів Vox, The Verge, Eater, Curbed, Vox і SB Nation.
«Нічого не зміниться для жодного з наших брендів», – каже Банкофф. У спільному інтерв’ю він і генеральний директор New York Media Памела Вассерштейн заявили, що компанія прагнутиме до збільшення своєї вартості для того, щоб бути більш привабливою для рекламодавців.
Нещодавно “Телекритика” писала про те, що Washington Post запускає свою рекламну мережу.
Фото: скріншот відео CNN
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!