Про це пише «Інтерфакс-Україна» з посиланням на оголошення українських телерадіокомпаній в «Голосі України» за 28 грудня.
Найдешевше кандидатам на посаду президента обійдеться реклама в проміжку з 1:00 до 6:00 – від 0,24 грн на телеканалі «ОЦЕ» до 1498 грн на телеканалах «Україна», «Футбол 1» і «Футбол 2». Секунда нічної реклами на «Новому каналі», СТБ, М1 і ICTV обійдеться в 1,2 грн, на NewsOne – 520 грн.
Реклама в проміжку з 18:00 до 19:00 – найдорожча: від 8,4 грн (у неділю) на телеканалі М2 до 5658 грн на телеканалах «Україна», «Футбол 1» і «Футбол 2» (в будні).
Секунда реклами в цьому часовому проміжку на «Новому каналі» обійдеться в 872,4 грн в неділю і 495,6 грн у будні; на СТБ – відповідно в 1296 грн і 668,4 грн.
На ICTV за секунду доведеться заплатити 886,8 грн у неділю і 927,6 у будні, а на «Інтері» і NewsOne – 2660 грн і 650 грн відповідно незалежно від дня тижня.
Реклама в проміжку з 7:00 до 8:00 – від 2,4 грн (у неділю) на телеканалі М2 до 839 грн на телеканалах «Україна», «Футбол 1» і «Футбол 2».
Секунда реклами в цьому часовому проміжку на «Новому каналі» обійдеться в 75,6 грн у неділю і 135,6 грн у будні; на СТБ – відповідно в 247,2 грн і 182,4 грн; ICTV – 334,8 грн і 320,4. На «Інтері» і NewsOne – 510 грн і 420 грн відповідно, незалежно від дня тижня.
Телеканал «Прямий» пропонує купити секунду в ефірі з 1:00 до 17:00 за 500 грн, а з 17:00 до 1:00 – за 700 грн.
На радіо найдорожчим залишається ефірний час у Києві –до 4 грн/сек. в денний і 2 грн/сек. у нічний час на радіо «Шансон». Ефірний час у містах-мільйонниках та Львові коштує від 0,3 грн/сек. до 1,5 грн/сек., в інших обласних центрах і містах районного значення – від 0,1 до 0,8 грн/сек.
Передвиборна кампанія кандидатів на пост президента України стартує 31 грудня.