Показник ARPU платного телебачення у США впав на 10% з 2016 по 2018 рік, а щомісячні витрати споживачів на цю послугу знизилися з $84 до $76. Такі результати дослідження місцевої консалтингової компанії Parks Associates повідомив ресурс Rapidtvnews.
Традиційні постачальники платного телебачення (MVPDs) стикаються з постійними втратами передплатників через зростання вибору у споживачів OTT-сервісів, тому вони пропонують бюджетні пакети і послуги vMVPD, щоб дати альтернативу глядачам.
Також Parks Associates повідомляють, що онлайн-відео з передплатою є єдиною категорією зростання для відеорозваг, оплачуваних споживачем, крім платного телебачення. Оператори, які борються зі зниженням ARPU за окремі послуги платного телебачення, прагнуть використовувати цю тенденцію. Вони застосовують різні підходи. Деякі, зокрема Comcast і DISH, пропонують передплату на сторонні відеосервіси OTT і інтегрують їх у свої інтерфейси. Партнерство дає операторам шанс виступити агрегаторами контенту. Інші, зокрема AT & T і DISH, розширюють свою конкурентну присутність онлайн і впроваджують послуги MVPD.
Зазначимо, у 2018 році від послуг американських операторів платного ТБ відмовилися 2,875 млн абонентів, у 2017-му – 1,510 млн. У I кварталі 2019-го найбільші оператори платного телебачення в США, на частку яких припадає 95% усього ринку, втратили близько 1,325 млн абонентів. Сукупна абонентська база найбільших операторів платного ТБ у США зараз налічує 87,8 млн абонентів. З цієї кількості 46,7 млн абонентів припадає на шість провідних кабельних операторів, 28,3 млн – на операторів супутникового ТБ і 3,9 млн – на vMVPD.
Фото: unsplash