Холдинг 1+1 media з листопада цього року має намір обмежити передання прав на свої телеканали для «абонентських акцій» провайдерів платного телебачення через можливий демпінг. Крім довгострокових акцій для залучення нових абонентів провайдерів кабельного телебачення, телегрупа проти спільних «подарункових» пропозицій ОТТ-сервісів і дистриб’юторів телевізорів SMART TV. Телегрупа просить обмежити такі акції для ТВ-абонентів з шести до трьох місяців. Також телегрупи просять ОТТ-операторів обмежити кількість активних сесій на різних приладах із п’яти до трьох. Можливість використання п’яти пристроїв для користування ТВ-послугою залишається.
Позицію холдингу 18 вересня оприлюднив Ярослав Пахольчук, член правління, виконавчий директор і керівник напрямку платного телебачення групи 1+1 media, на конференції «Телебачення як бізнес», що відбулася в рамках Kyiv Media Week.
За підрахунками телегрупи, акційними пропозиціями провайдерів платного телебачення сьогодні користуються близько 10% всіх абонентів платного ТБ – це близько 500 тисяч домогосподарств. Як приклад акцій ОТТ-операторів зі SMART TV були представлені акції ОТТ-операторів Megogo, Sweet TV і Divan TV.
Також Ярослав Пахольчук акцентував на тому, що, згідно з моніторингом групи ОТТ-операторів, сервіс Divan TV сьогодні пропонує можливість підключення 10 різних пристроїв у рамках однієї ОТТ-послуги. Тоді як у Tenet, IpNet і Lanet обмеження трьома девайсами, у «Волі» – двома. Міжнародна практика платформ Netflix і Amazon Prime Video свідчить про існування обмеження – максимум три активні сесії.
Зазначимо, можливість підключення кількох пристроїв у рамках однієї ОТТ-послуги породила новий вид піратства – продаж доступу до цих пристроїв у рамках однієї ОТТ-послуги на вторинному ринку: експерти ринку встановили зростання кількості відповідних оголошень в останні місяці на рекламних ресурсах.
Фото: Олександра Йорк