Група 1+1 media розпочала підготовку провайдерів програмної послуги до кодування транспортного сигналу. Холдинг разом із іншими телегрупами розпочав інформування та підготовку провайдерів, що використовують супутниковий сигнал для трансляції телеканалів медіагруп у своїх кабельних мережах, повідомляє прес-служба холдингу.
Провайдерам, які мають чинні угоди на ретрансляцію телеканалів групи 1+1 media, надаються спеціальні пристрої для декодування супутникового сигналу – САМ-модулі Verimatrix. «Залежно від складу устаткування головних станцій кабельних мереж група забезпечує провайдерів кількома моделями САМ-модулів на 1, 2, 12 або 20 телеканалів. Замовлення і відправка САМ-модулів провайдерам здійснюється на основі їх попереднього опитування та анкетування», – йдеться в повідомленні.
Наступним кроком у проекті кодування стане спільна загальнонаціональна інформаційна кампанія українських медіагруп, яка розпочнеться наприкінці серпня. Для цього телегрупа створила окремі версії супутникового сигналу своїх каналів для провайдерів – вони будуть очищені від такої реклами: «Інформаційна кампанія сприятиме підготовці абонентів супутникового (FTA) приймання до змін у мовленні, а також допоможе їм у виборі способу підключення і прийманні телевізійного сигналу. Для інформування FTA-провайдерів та їхніх абонентів групою 1+1 media створені додаткові (альтернативні) супутникові версії телеканалів «1+1», ТЕТ і «2+2», в яких у мережах платного телебачення і безкоштовного ефірного ТБ будуть поширюватися інформаційні повідомлення. Альтернативні версії цих телеканалів також закодовані з використанням системи умовного доступу Verimatrix», – зазначає телегрупа.
«Розуміючи, що кодування супутника є переламним етапом у розвитку вітчизняного телебачення і додатковим стимулом для його виходу на вищий і якісніший рівень, 1+1 media не може стояти осторонь процесу й активно бере участь у реалізації проекту кодування. Зараз ми посилено працюємо над тим, щоб B2B-провайдери мали все необхідне обладнання для забезпечення своїх абонентів можливістю доступу до закодованих супутникових каналів, а глядачі були належним чином поінформовані про зміни, які на них чекають», – прокоментував Ярослав Пахольчук, виконавчий директор і директор напрямку платного телебачення 1+1 media.
Нагадаємо, що, згідно з раніше оголошеним проектом кодування супутника, у жовтні 2019 року відбудеться кодування транспортного супутникового сигналу «Зеонбуду»; у листопаді 2019-го почнуться маятникові відключення сигналів основних каналів медіагрупи для абонентів супутникового телебачення; 20 січня 2020-го – відбудеться кодування супутникового сигналу.
Фото: pixabay