На телеканалі ТЕТ раніше вийшло 13 сезонів реаліті-шоу про мистецтво здійснювати покупки. За цей час фешен-гуру встиг поекспериментувати із завданнями і тематиками випусків. Учасниці одягалися в секонд-хендах та лакшері магазинах, на обкладинку журналу і навіть обирали весільні вбрання… І ось, настав час знову вирушати за покупками, повідомляють у прес-службі телеканалу.
«Проект був у ефірі з 2012 року і за цей час встиг полюбитися глядачу. Фешен і шопінг-тематика завжди в тренді, а закадрові коментарі роблять реаліті найфановішим. Та й підписники нашого Instagram вже не перший місяць запитують про продовження. Так чом би й ні?» – розповідає генеральний продюсер телеканалу ТЕТ Вікторія Шульженко.
У змаганні візьмуть участь 4 дівчини. Після знайомства 2 модниці по черзі вступають в гру. На початку випуску учасниці покажуть свій гардероб, а потім вирушать виконувати поставлене завдання від української ікони стилю в межах заданого бюджету. На другий день до завдання стануть учасниці, що залишилися.
Після чотирьох дефіле і гострих підколів коментаторів дівчата оберуть «богиню» випуску. Історія кожного змагання триватиме 2 дні.
З ведучим і бюджетом кожного шопінгу телеканал ТЕТ поки тримає інтригу, але обіцяє зовсім скоро повідомити ім’я модника, який роздаватиме завдання. Також ТЕТ оголошує кастинг на участь у проекті «Богиня шопінгу».
Щоб взяти участь у проекті і довести, що саме ти – та сама богиня, варто заповнити анкету ТУТ.