«Канал забезпечує українських глядачів мотивуючим контентом, який допомагає налаштуватися на позитивне мислення і підштовхує змінити життя на краще. Бібліотека телеканалу складена з оригінального корисного і преміального відео, розрахованого на аудиторію, яка прагне дотримуватися здорового способу життя. Серед найактуальніших питань, які порушуються кваліфікованими фахівцями та запрошеними зірковими гостями в ефірі, здорове харчування, тренування, психологія і медицина», – йдеться в повідомленні 1+1 media.
Телеканал про здоровий спосіб життя 36,6 TV спочатку існував як інтернет-мовник. YouTube-канал 36i6 ТV був запущений в серпні, на ньому доступна частина програм мовника. 13 вересня канал отримав супутникову ліцензію (оформлена на ТОВ «Здорове ТБ» продюсера Film.UA Надії Коротушко). 16 листопада було запущено супутникове мовлення телеканалу в відкритому вигляді на Astra 4А.
Цільова аудиторія мовника – жінки 25+, в ефірі каналу йде вітчизняний контент, а також пізнавально-розважальні програми зарубіжного виробництва. Канал працює виключно за платною моделлю, без реклами. Крім мовлення на супутнику Astra 4А в SD-форматі, телеканал через IP-протокол роздає свій сигнал провайдерам у HD форматі.
«Ми як медіагрупа передусім зацікавлені в забезпеченні глядача якісним продуктом, який буде як цікавим, так і корисним. Тому, ознайомившись з контентом 36,6 TV, ми відразу зрозуміли, що він гарантовано отримає позитивні відгуки споживачів. Досі на телевізійному ринку України не був представлений телеканал, який був би на 100% присвячений питанню здоров’я і задовольняв би потреби глядачів у цій тематиці, тому фактично 36,6 TV є першим вітчизняним телеканалом про активний і здоровий спосіб життя, і ми раді , що він доповнив пропозицію 1+1 media distribution», – коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
«Весь контент каналу шукає відповідь на досить актуальне запитання – як жити довго і щасливо? – зазначає генеральний продюсер 36,6 TV Наталя Якимович. – Ми намагаємося зібрати найкращих фахівців і експертів, які на власному досвіді показують, як працює, наприклад, йога і здорове харчування. На окрему увагу заслуговують блоги і програми відомих психологів, адже без порядку в голові важко досягти гармонії в тілі. Вже зараз за кількістю переглядів окремих програм на нашому YouTube-каналі можна зробити висновки, що аудиторію цікавлять обрані нами теми, а ведучі викликають довіру».
Сьогодні 36,6 TV доступний вже у понад 50 вітчизняних провайдерів, серед яких національні оператори Triolan, Lanet, «Домашнє ТБ» («Київстар»), ОТТ-платформи DivanTV і Trinity-TV. Крім того, доступ до перегляду телеканалу мають глядачі багатьох регіональних провайдерів, серед яких провайдери з Одеси (Tenet, Briz, «Норма»), Маріуполя («Формат», Grizly, «Архат ТВКОМ»), Тернополя («Колумбус»), Києва (IPnet, LocalNet, Pautina, Intraffic), Харкова («Макснет»), Конотопа («Зурбаган»), Івано-Франківська («Діскавері»), Миколаєва («Дикий сад»), Кропивницького («Шторм»), Ужгорода («Крам»), Мукачева («ДВС ТВ»), Умані («ТІМ»), Ковеля (UAINET) і багато інших.
Нагадаємо, до пулу платних каналів Film.UA Group крім 36,6 TV входять телеканал FilmUADrama і три партнерських мовники: Bolt (спільно з групою компаній StarMedia), «Дача» і «Епоха» (спільно з екс-президентом компанії «Воля» Сергієм Бойком). З цих каналів 1+1 media distribution поширювала до останнього часу тільки канал Bolt.
Фото: для колажу використане фото Gettyimages: 3333394
Photo by London Express/Getty Images