Онлайн-відеосервіс Netflix минулого року витратив на виробництво контенту $12,04 млрд. Це на 35% більше, ніж у 2017 році, коли витрати становили $8,9 млрд. Про це пише Variety з посиланням на звіт Netflix за четвертий квартал 2018 року. Аналітики, опитані виданням, вважають, що в 2019 році ця стаття витрат збільшиться ще на 25%. Таким чином, сервіс вкладе в контент близько $15 млрд.
Очікується, що в 2019 році вільний грошовий потік компанії залишиться негативним, на рівні $3 млрд, як і роком раніше. Netflix продовжить нарощувати борги (за підсумками 2018 року довгостроковий борг сервісу стаановив $10,4 млрд проти $6,5 млрд у 2017-му). Після 2019 року Netflix стане нарощувати вкладення в оригінальний контент більш плавно – в 2020 році ця стаття видатків може становити $17,8 млрд.
Згідно з листом акціонерам, яке Netflix розіслав у 4 кварталі минулого року, цього року онлайн-кінотеатр випустить серіал «Академія Амбрелла», трилер «Потрійний кордон» із Беном Аффлеком і Оскаром Айзеком, кримінальну драму «Ірландець» (режисер – Мартін Скорсезе), бойовик 6 Underground (режисер – Майкл Бей), нові сезони серіалів «Корона», «13 причин чому», «Дивні дива» та інші проекти.
Крім видатків на виробництво контенту Netflix нарощує витрати на його просування. Маркетингові видатки в 2018 році зросли на 65%, до $2,37 млрд, і, як вважають аналітики, в 2019 році додадуть ще 22%, сягнувши $2,9 млрд.
Експерти багато в чому пов’язують таку стратегію Netflix з тим, що компанія, нарощуючи інвестиції, готується протистояти конкуренції з боку Disney, WarnerMedia і NBCUniversal, які мають намір запустити власні сервіси потокового відео.
Глава Netflix Рід Гастінгс (Reed Hastings), своєю чергою, пояснює великі інвестиції прагненням підтримати так званий доброчинний цикл: «Чим більше інвестицій ви робите, тим більше людей знаходять контент, який їм подобається, і тим більш цінним для них стає сервіс».
Нагадаємо, минулого тижня відеосервіс оголосив про підвищення вартості передплати у зв’язку з видатками на виробництво контенту: ціна стандартного плану зросла з $10,99 до $12,99 на місяць, преміального – з $13,99 до $15,99 на місяць. Ціна початкового – $8,99, залишилася без змін. За підсумками 2018 року абонентська база Netflix налічує 139 млн передплатників.
Фото: freestocks.org, Pexels