Хочете оновити стрічку в Instagram, але все, чим ви були зайняті в минулі вихідні, – перегляд серіалів у Netflix?
Тепер з’явилася можливість практично проводити власну промокампанію на підтримку улюбленого серіалу на своїй сторінці в Instagram. Як відзначив TechCrunch, з’явилася нова функція, що дає змогу ділитися постером або посиланням улюбленого Netflix шоу в Stories лише подвійним кліком на кнопку Share. Після цього інші користувачі Netflix зможуть побачити вашу «cторі» разом із лінком watch on Netflix, який переведе на сторінку улюбленого серіалу. Першими протестувати нову функцію зможуть користувачі iOS. Android-версія поки в розробці, але ми дуже чекаємо.
Нова функція взаємодії – чудодвий привід для успішного просування передусім для Netflix – ще більше промо для шоу і доступ до нової аудиторії. І, звичайно, це хороший крок для розвитку функціоналу Instagram Stories, які фактично підписують контракт із найбільшим глобальним онлайн-кінотеатром. За статистикою на червень 2018, перегляд Stories демонстрував охоплення аудиторії понад 400 мільйонів активних користувачів щодня.
Фото: Getty Images