Планується створення понад 20 епізодів Follow This тривалістю по 15 хвилин кожен. Прем’єра серіалу призначена на 9 липня.
«Ми дуже схвильовані тим, що в Netflix змогли розгледіти драматичні історії в роботі журналіста. І ми раді, що отримали можливість розповісти те, чого ми навчилися, аудиторії стрімінгового сервісу», – розповів Бен Сміт, головний редактор Buzzfeed News.
Перший епізод Follow This про репортера Саачі Коул, яка розповідає про природу появи мурашок на шкірі людини під впливом різних факторів – звукових, тактильних, візуальних тощо.
В інших серіях сезону глядача познайомлять з іншими працывниками BuzzFeed, зокрема з журналістом відділу «Культури» Бімом Адевунмі, старшим національним кореспондентом Джоном Стентоном, репортером і автором подкастів Ахмедом Алі Акбаром, репортером відділу «Наукв» Азіном Горайші, головним редактором BuzzFeed India Регом Джі та журналістом технічного відділу Чарлі Вейзелом.
Віднедавна Netflix почав експериментувати з форматом і стратегією розвитку. Так, нещодавно компанія заявила про готовність відмовитися від традиційних півгодинних і часових форматів серій на користь 15-хвилинних епізодів.
Нагадаємо, BuzzFeed – це новинна інтернет-медіакомпанія, заснована в 2006 році в Нью-Йорку, яка з дрібного інтернет-ресурсу перетворилася на компанію, яка висвітлює різні теми, від політики і до телесеріалів.