Так і хотілося сказати Цукербергові під час трансляції засідання Конгресу США з питання витоку даних: «Не пий, козенятком (відпущення) станеш». Глава Facebook, здається, випив за 5 годин слухання денну норму води здорової людини. На серйозні проколи Марка під час слухання і на диявола, який криється в дрібницях, звернули увагу всі світові ЗМІ в заголовках до своїх статей.
ABC News: Цукерберг зіткнувся з «жаром» Конгресу через користувацькі дані та вибори 2016-го.
BBC: «Не забувай пити воду, людям подобається вода» (Тут натяк на чутки, які вже давно ширяться інтернетом, – мовляв, Цукерберг зовсім не людина, а робот. – Ред.)
USA Today: Невже Цукерберг щойно запропонував платну версію Facebook без реклами?
Daily Mail: «Ніколи не бачив повідомлення від Apple»: Марк Цукерберг показав підготовку до нападу на Тіма Кука перед слуханням у Сенаті.
Washington Post: Марк Цукерберг тепер один із «білих комірців». Йому краще навчитися комфортно почуватися в костюмі.
The New York Post: Марк Цукерберг скористався бустерним сидінням, даючи свідчення перед Конгресом.
CNBC: Сенатор – Цукербергу: «Ваша користувацька угода відстійна».
Engadget: Марк Цукерберг: Facebook не використовує мікрофон для таргетованої реклами.
Деякі ЗМІ України і близького зарубіжжя також відзначилися яскравістю та іронічністю своїх заголовків (хоча більшість назвали матеріали абсолютно неупереджено).
Наприклад Forbes.ru назвало свій матеріал так: «Символ вибачення: Марк Цукерберг вибачився і розбагатів на $2,8 млрд». Rb.ru вирішили зосередитися на іншому. «Марк Цукерберг вже 14 років обіцяє виправити помилки Facebook. Чому у нього нічого не виходить» – написали журналісти видання.
В українському виданні «Новое время» матеріал подали під заголовком «Цукербергові сльози. Усе, що потрібно знати про виступ глави Facebook у Конгресі США».
Нагадаємо, скандал навколо витоку даних користувачів із Facebook розгорівся в березні цього року. Виявилося, що дані 50 мільйонів користувачів соцмережі були продані консалтинговій компанії Cambridge Analytica. Суперечка між Facebook і Cambridge Analytica виникла після публікації в газеті The New York Times. Генеральний прокурор штату Массачусетс Мара Хелей повідомила про початок розслідування щодо керівництва обох компаній