Проект «Хата на тата»виходитиме з осені у звичний для глядача час (прайм-тайм понеділка). Як зазначає один із авторів проекту Наталя Франчук, вона горда тим, що за 6 років існування програма була затребувана не тільки в Україні, а й у інших країнах: права на адаптацію телевізійного проекту придбали Польща, Латвія, Литва та Франція, а готову українську програму – Естонія, Білорусь, Киргизстан і Росія.
«За ці 6 років ми перевиховали 85 татів у кадрі і, сподіваюся, набагато більше поза ним. Стабільно збирали високі цифри. Я вважаю, що моя команда зробила все, що могла; прийшов час переключитися на інші проекти каналу. Це абсолютно нормально – і для людей, які хочуть професійно зростати, і для самого проекту. «Хата на тата» залишається в ефірі СТБ – це найголовніше. Ми передаємо її колегам із Vaverka Production, бажаємо любити проект так само, як любимо ми, і з хвилюванням будемо стежити за новими татами тепер уже як глядачі», – прокоментувала вихід із проекту Наталія Франчук.
Новий керівник «Хати» і директор Vaverka Production Дмитро Танкович пообіцяв, що формат реаліті залишиться таким, яким був за попередньої команди.
«Скажу відверто, нам проект дуже подобається в тому вигляді, як він існує, тому особливого бажання щось кардинально змінити у нас не було. Формат «Хата на тата», безперечно, є успішним, і ми дуже намагаємося здивувати глядача в новому сезоні. Хоч це й не так просто, коли класний проект йде в ефірі вже понад 6 років», – заявив Танкович.
Телерейтинги: финалы шоу и другие итоги мая
Уже цієї осені глядачі зможуть оцінити роботу нової команди проекту «Хата на тата». Зйомки реаліті зараз у самому розпалі. Зі слів творців, у новому сезоні будуть «перевиховувати» найрізноманітніших татів – від фаната радянського автопрому до голови сільради. Візьме участь у проекті й дуже незвичайний персонаж – афроукраїнець, який не визнає права жінок.
«Дуже багато часу і сил йде на пошук яскравих, цікавих героїв. І мені здається, нам вдалося знайти тих, хто змусить глядачів за дві години кожного випуску і здивуватися, і посміятися, попереживати і заплакати – загалом, пережити весь спектр емоцій. Часом ми й самі хапалися за голову, дивлячись на чергового тата: що він витворяє? Як взагалі таке можна було придумати? А моменти, коли, пройшовши всі випробування, наші тата починають по-новому дивитися на своїх улюблених дружин, дітей і батьків, дорогого варті», – розповів про майбутнє сезоні Дмитро Танкович.
Нагадаємо, «Хата на тата» – це власна розробка телеканалу СТБ, автором якої є Творче об’єднання Наталії Франчук. Ідея проекту полягає в тому, що дружини, втомлені від домашніх турбот, на один тиждень йдуть у відпустку. У цей час вихованням дітей і всією роботою по дому займаються чоловіки, які до цього уникали таких обов’язків. За один тиждень батько сімейства має довести, що на нього можна покластися.
Прем’єра реаліті відбулася восени 2012 року. Програма отримала низку престижних нагород: «Телетріумф» (у номінації «Новий український формат»), Ukrainian design: very best of (найкращий дизайн проморолика), Ukrainian design: the best of (найкраща графіка проекту).