Відповідна інформація з’явилася на сайті агентства. Своє призначення Наталія Бойко підтвердила в коментарі «Телекритиці».
У розпорядженні редакції є також реліз компанії, згідно з яким, з новим призначенням перед агентством стоїть завдання виходу на топові позиції рекламно-комунікаційного ринку України. Наталя зосередиться на питаннях розвитку команди і якості обслуговування поточних клієнтів, тоді як Марина Колеснікова, засновник агентства AMS, розвиватиме бізнес і залучатиме нових клієнтів.
У Наталії багаторічний досвід управління креативними командами, вона є членом наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції, членом журі Effie Awards Ukraine. За час роботи в Edipresse Ukraine вона перебудувала роботу digital-напрямку і вивела його на лідируючі позиції за доходами та аудиторією серед видавничих домів України.
«Найбільший виклик для мене сьогодні – це швидкість трансформацій, які ми плануємо втілити. Я бачу великий потенціал агентства AMS, команда має високий рівень експертизи в діджиталі та вже має досвід комплексного обслуговування клієнтів – від розробки стратегії та креативу до планування і реалізації повномасштабних медіакампаній по всіх каналах. Я бачу зростання попиту на послуги агентства на ринку. У діджитал сьогодні надходять усе більші обсяги бюджетів, і вміння вибудувати ефективну стратегію в поєднанні з грамотним проектним менеджментом – значна конкурентна перевага, яка дасть змогу нам стати лідерами», – повідомляє Наталія Бойко.
Серед клієнтів агентства є як українські, так і міжнародні компанії та організації, зокрема Polpharma, «Біллербек», «Укрлендфармінг», USAID, JUNG, Alutech.
Марина Колеснікова коментує призначення так: «Під час створення проекту AMS я ставила перед собою мету побудувати сильне агентство, яке стане незамінним помічником бізнесу в такому волатильному середовищі, як діджитал, де все еволюціонує практично кожного дня. Саме вміння швидко змінюватися, разом із колосальним бажанням розвиватися – наша відмінність, а також головний критерій у виборі нових членів команди. За два роки ми зробили дуже багато, істотно зросла наша експертиза і наша клієнтська база. Я дуже задоволена результатами з усіх напрямків, і наступний крок розвитку – поява в команді сильної системної людини, яка прекрасно знає ринок, вміє розвивати компанії і цілі нові напрями бізнесу. Безумовно, з приходом Наталії ми посилимо наші позиції і зможемо надавати нашим клієнтам ще ефективніший сервіс та інноваційні рішення».
Нагадаємо, Наталія Бойко пішла з медіахолдингу Edipresse Media Ukraine 1 грудня, де пропрацювала рік на позиції генерального директора і 3 роки – на позиції заступника гендиректора. До цього Наталя була директором із маркетингу UMH Publishing.
Фото: AMS