У кінці жовтня 2019 року компанія Isobar Ukraine опублікувала огляд українського медіа ринку «Українські digital-подвиги, або Наскільки «оціфровані» українці?». Пропонуємо вашій увазі витяги зі звіту, що дозволяють дізнатися, з кого варто брати приклад в українському e-commerce, як діляться рекламні бюджети і чому постійні зміни – це єдина стабільна річ.
“Щороку наша команда стратегів вишукує, накопичує й аналізує величезну кількість даних про Україну та світ, щоб підготувати найважливіші висновки в одному зручному звіті. Проаналізувавши отримані дані можна з упевненістю сказати:
- Постійні зміни неминучі. Це і є стабільність, на яку можна розраховувати.
- Як і в решті світу, в Україні величезними темпами зростає вплив «цифрових сутностей»: використання смартфонів, онлайн-покупки, безконтактні транзакції. І за деякими критеріями Україна знаходиться у списку світових лідерів (наприклад, за темпами зростання рекламних інвестицій в digital серед європейських країн).
Можливо, це звучить досить очевидно. Але ми віримо, що кожен знайде у нашому звіті те, що допоможе відкалібрувати його картину світу щодо реального стану речей”, – коментує Ярослав Огоцький, стратегічний директор Isobar Ukraine.
Медіазатрати на діджитал в Україні за підсумками 2018 року склали 480 млн євро, що дозволило нашій країні увійти в 20-ку лідерів, продемонструвавши хороше зростання.
Пальма першості у інтернету. Це підтверджують і дані прогнозу рекламних інвестицій від Zenith.
E-commerce активно розвивається у нашій країні. Це підтверджують і інші дослідження, наприклад, відповідно до звіту аналітиків Ipsos, які вивчили поведінку споживачів, 78% українців спонукає здійснювати покупки онлайн-інформація про товари.
Інфографіка: Isobar Ukraine
Фото: unsplash.com
Підписуйтесь на «Телекритику» вTelegram та Facebook!