«Шоу довгоносиків» («1+1» (УТ-2), «Інтер», СТБ) – 24 %
«СВ-шоу» («1+1») – 16 %
На другому місці опинилося теж далеко не нове шоу, яке не виходить на екрани вже років 16. Але народна любов – справа така, не проходить і за більш тривалий час. Андрій Данилко з роками все рідше з’являється в образі Вєрки Сердючки (вже давно не тільки провідниці), а цього року взагалі заявив, що Вєрка на сцені більше не з’явиться. Але вона залишиться в народній пам’яті, як і її перше популярне шоу.
«Територія А» (ICTV) – 9 %,
«Орел і Решка» («Інтер») – 9 %
«Орел і Решка» вже не перший рік є одним з найпопулярніших шоу на українському телебаченні. Передачі про подорожі у нас дивитися любили завжди, тим більше що подорожі на практиці багатьом українцям недоступні.
«Галопом по Європах» (ICTV) – 8 %
«Вечірній квартал» («Інтер», «1+1») – 5 %
«Танцюють всі!» (СТБ) – 4 %
Про що це нам говорить?
Неважко помітити, що перші три місця зайняли передачі, які не виходять вже 16–20 років. Проте саме про них глядачі досі згадують з теплотою. Унікальні образи, унікальні артисти, унікальний підхід до справи завжди запам’ятовуються краще, ніж навіть дуже вдалі адаптації іноземних шоу. Спробувати скопіювати Девіда Леттермана або Еллен Дедженерес – теж чимала робота. Але от Вєрка Сердючка така на всьому білому світі одна, і була вона саме у нас. В епоху, коли ми не намагалися нікого копіювати.
А далі йдуть відразу два шоу про подорожі, що теж говорить багато про що. Ну а політичний гумор і танці – це, в принципі, вічні цінності, зрозумілі кожному.
©2011 ТРК “Студія 1+1”
© teenspirit.tv