Доходи сервісу від передплати майже зрівнялися з доходами від реклами. Чеканов заявляє, що в 2017 році близько 350 тисяч користувачів здійснили хоча б один платіж на MEGOGO. Щомісячна аудиторія проекту зросла з 28 до 30 мільйонів користувачів.
Доходи MEGOGO від платного контенту становили близько 300 мільйонів рублів, а від реклами – близько 700 млн рублів. Для порівняння, у 2016 році платні кінофільми приносили сервісу лише 20% виручки.
У MEGOGO очікують, що в 2018 році обидва показники доходів зрівняються.
Нагадаємо, що раніше видання Ruvod повідомляло, що в 2017 році доходи російськомовних онлайн-кінотеатрів зросли в півтора разу порівняно з 2016-м. Найбільшим гравцем залишається онлайн-кінотеатр Ivi – йому належить 35% ринку. MEGOGO замикає першу четвірку лідерів із показником 12%.
Офіційно проект MEGOGO почав свою діяльність 22 листопада 2011 року та був запущений відразу у всіх країнах колишнього СРСР. У березні 2012 року відвідуваність MEGOGO перевищила 4 мільйони осіб, а через місяць його адаптували під мобільні пристрої.