28 вересня стартувала масштабна рекламна кампанія Megogo, для підготовки якої знадобилося сім місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті бренд отримав оновлену стратегію комунікацій, «заговоривши» зі споживачем більш зрозумілою мовою. Про це повідомляє пресслужба Megogo.
Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім – не конкретне місце, дім – там, де твої рідні, де тобі добре і де є Megogo. Тому головні герої рекламної кампанії з’являються у зовсім несподіваних місцях, але поруч з ними завжди Megogo, який робить дозвілля затишним і домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.
Над розробкою ідеї працювало агентство Fedoriv. У ході роботи було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Всього в опитуванні взяли участь 3 тис. респондентів.
У рамках кампанії відзняли серію рекламних роликів, перший вже з’явився в ефірі національних телеканалів і інтернет-медіа. Кампанія підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламі на радіо. Знімальний процес реалізований зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним і фотографом Олексієм Леусом.
Нагадаємо, російські ЗМІ повідомили про те, що власник «Білайну» зацікавився купівлею Megogo, адміністрація сервісу ці повідомлення не коментує.
Читайте також:
Megogo став виробляти аудіокниги
Користувачі Android Auto можуть слухати контент від Megogo
Megogo відкриває майданчик для подкастерів
Фото: Megogo
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!