Експерти ринку збільшили оцінку інфляції на ТБ в 2018 році – з 30% у попередній хвилі до 32% в нинішній, що пов’язано з підвищенням попиту восени 2018. Наступного року очікується подальше прискорення темпів зростання цін на ТВ-рекламу (з 32% до 43% ) і ТВ-спонсорство (з 32% до 40%). Ці очікування пов’язані з анонсом нової системи продажів у 2019 від найбільшого селера ТВ-реклами.
Другий рік поспіль найвищий рівень інфляції очікується в категорії зовнішньої реклами, але саме тут немає однозначних прогнозів – різниця в оцінках становить до 50 пунктів між мінімальним і максимальним значенням.
Прогнози дано для інфляції цін у національній валюті.
Нагадаємо, Kwendi Media Audit – провідний незалежний медіа-аудитор у Східній Європі та Центральній Азії, який надає послуги медіа-аудиту в Україні з 2006 року. Партнер міжнародних компаній Ebiquity, ECI, MediaSense.
Фото: Pixabay