Минулого тижня, після того, як країна пережила вибори, помітно піднялися показники двох турецьких серіалів, які виходять у денному праймі на «1+1». Крім того, досить часто на пошту «Телекритики» надходять листи від читачів, які бажають дізнатися, чи варто чекати нових сезонів їхных улюблених східних казок. Склавши всі цифри і поспілкувавшись з експертами, ми вирішили з'ясувати, як зароджується взаємна любов українських телеглядачів до турецьких та індійських серіалів.
Архивы
-
-
Щоб юридично звести нанівець конфлікт із Антимонопольним комітетом, члени рекламного «Альянсу» – телехолдинги «Медіа Група Україна» і InterMediaGroup – слідом за StarLightMedia віддали продаж телереклами на аутсорс. Компанії з невідомими широкому колу власниками та скромними статутними фондами цього року отримають мільярди гривень рекламних грошей.
-
Вже завтра, 14 травня, стартує Каннський кінофестиваль. Від великої кількості прем'єр заслужених майстрів (Джармуш, Тарантіно, Ное) і відмінників із одним фільмом за спиною (Роберт Еггерс, Джонні Ма) перехоплює подих.
-
Про підготовку до нового осіннього сезону телеканалів «НЛО-ТБ» та «Індиго», успіхи прокату комедії «Зустріч однокласників» і розважальних програм «України».
-
6 травня вийшов перший епізод міні-серіалу спільного виробництва HBO і Sky «Чорнобиль». «Телекритика» розповідає, чи вдався творцям заявлений драматичний трилер.
-
Раз на рік наша країна ділиться на противників і прихильників традиційних заходів на честь Дня перемоги над нацизмом.
-
Ці два тижні (22 квітня – 5 травня) стали своєрідним видихом для українського ТБ, раніше зацикленого на виборчому процесі. Так, політичні ток-шоу плавно змінилися святковими концертами, а на місце спецпроектів «під вибори» стали телевізійні прем'єри українських фільмів і серіалів.
-
БізнесТБ
? Олександр Денисов: канал «Футбол 2» не закривають, а тендер на УПЛ провалено
от TelekritikaДиректор телеканалів «Футбол 1/2» Олександр Денисов також пояснив позицію мовників щодо тендеру УПЛ. -
Чому загальне просідання телеперегляду, про яке говорять всі довкола – це міф, розмірковує Орест Білоскурський, директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia.
-
Інтерв'юТБ
Олександр Ткаченко: «Ця виборча кампанія задала новий тренд як для політиків, так і для медіа»
от Telekritika26 квітня в офісі «1+1 медіа» відбулася зустріч СЕО медіагрупи з українськими журналістами.