День Незалежності вдався спекотним, а вихідні – гідними природи й заслуженого відпочинку. «Телекритика» зібрала головні анонси з D23, які ви могли проґавити цього вікенду.
У кінотеатрах стартував документальний фільм про ворога №1 для руху #MeToo – Гарві Вайнштейна. «Телекритика» розповідає, чому варто подивитися «Вайнштейна», похмуру історію одного з найуспішніших продюсерів Голлівуду.
Цього серпневого дня телевізійники вирішили влаштувати марафони української незалежної кінематографії. Крім того, провідні канали країни проведуть оригінальні спецвипуски і телемарафони, присвячені 28-річчю Незалежності.
Стаття медіаагентства Sigma про неефективність рекламних кампаній через велику кількість heavy viewers серед телеглядачів викликала певний резонанс серед учасників ринку телереклами і спричинила низку цікавих дискусій у Facebook. Директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia Орест Білоскурський запевняє, що сама стаття та подані в ній дані некоректні та пояснює чому.
Другий день Digital Weekend зібрав фахівців із просування продукту та креативників, основні меседжі яких – вміння слухати свою аудиторію і не боятися ризикувати.