Біржа дасть змогу брендам обирати інфлюенсерів за критеріями таргетингу і різною статистикою про їхню аудиторію, а потім зв’язуватися з ними для співпраці.
У Facebook вже підтвердили, що триває тестування нової платформи. У соцмережі відзначили, що хочуть допомогти компаніям знаходити творців контенту, які дадуть їм змогу досягати цільової аудиторії, а інфлюенсерам – монетизувати їхні публікації і базу підписників. Для участі в тестуванні платформи лідери думок повинні створити портфоліо, в якому вони покажуть розмір і показники активності своєї аудиторії, а також продемонструють свій найкращий брендований контент.
У тестовому варіанті біржі рекламодавці зможуть шукати інфлюенсерів за такими параметрами:
– країни, в яких популярний цей агент впливу;
– стать, вік, інтереси, освіта, сімейний стан підписників;
– параметри, пов’язані з проживанням користувачів.
Крім того, рекламодавцям будуть доступні метрики про розмір аудиторії і середніх переглядів відео. А ще компанії зможуть виділяти серед інфлюенсерів своїх фаворитів.
На етапі тестування соцмережа не стягуватиме плату за користування платформою, проте, можливо, в майбутньому Facebook усе-таки запровадить комісію.
Поки біржа працюватиме лише з інфлюенсерами Facebook.