«Дизайнер Off-White Вірджіл Абло, що вже має на своєму рахунку колаборації з Nike, створив лінійку Nike Air Force 1 з фірмовими кабельними затяжками для Музею сучасного мистецтва в Нью-Йорку, – пише The Guardian. – З огляду на те, що Абло раніше працював з художницею-феміністкою Дженні Хольцер і що прибутковий ритейл-сегмент музею практично затьмарює його виставки, це не так уже й дивно».
Що ж ще можна придбати в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку? Його магазин MoMA Store продає класичні окуляри Ray-Ban у футлярі з логотипом музею, бейсболки «Нью-Йорк Янкіз», толстовки, валізи, сумки Issey Miyake, шовкові шарфики, фотокамери Polaroid і годинники. Не кажучи вже про звичні іграшки, книжки та брендований посуд.
Не тільки музеї надихаються модою: буває і навпаки. Раніше на тижні моди в Лондоні колишній працівник Вірджіла Абло, дизайнер Cold-Wall Семюел Росс продемонстрував речі з «піратським» логотипом Лондонської національної галереї. А будинок моди Calvin Klein уклав договір про партнерство з Фондом Енді Воргола.
Музей сучасного мистецтва в Нью-Йорку був заснований 88 років тому. Сьогодні день його колекція предметів західного мистецтва вважається найбільшою у світі. На виставці «Речі: чи сучасна мода?», яка закінчилася 28 січня, були представлені культові предмети одягу – джинси Levi’s 501, маленька чорна сукня і т. ін. – загалом 111 речей.
Заголовне фото: Nike