39-річна Кортні Кардаш’ян запустила власне інтернет-видання під назвою Poosh – так бізнесвумен ласкаво називає свою шестирічну дочку Пенелопу. Новий сайт присвячений дівчатам, які «грають за власними правилами, виходять за рамки і насолоджуються життям і привабливою упевненістю і легкістю».
Можливо, це й звучить як щось на кшталт злощасного Goop від Гвінет Пелтроу, але виглядає стовідсотково як інформаційний сайт від однієї з сестер Кардаш’ян: тут є статті про косметику, якою користується Кортні, поради перед вечіркою від Кортні, вміст сумки Кортні та навіть список не призначених для читання книг, які Кортні виклала б у себе на кавовому столику.
Як повідомляє The Hollywood Reporter з посиланням на саму «Корт» (так засновниця нового ЗМІ фігурує на його сторінках), Кардашьян створила Poosh у відповідь на суспільний запит: мовляв, дівчата постійно цікавляться, як їй вдається поєднувати ролі матері, бізнесвумен і тусовщиці.
Незажаючи на те, що контент нового медіа мало чим відрізняється від наповнення будь-якого нового сайту про б’юті, магічне прізвище вже привернуло вражаючу кількість користувачів: в одному лише Instagram проекту їх 2,5 млн.
Безсумнівно, у нового проекту є онлайн-магазин, проте він поки пустий.
Нещодавно ми повідомляли, що британський музичний таблоїд The Face повернеться в діджитал-форматі.
Фото: Getty Images