За 10 днів кінопрокату українська комедія «Інфоголік» Валентина Шпакова і Владислава Клімчука подивилися трохи більше 59,6 тис. глядачів. А збори фільму становлять близько 4,4 млн грн, повідомляє Національна спілка кінематографістів україни (НСКУ).
«Інфоголік», дистрибуцією якого займається компанія ММД, вийшов на 112 екранах.
Як зазначають у НСКУ, прем’єра фільму напередодні 8 березня виявилася вдалою ідеєю. Він був єдиною романтичною комедією в українському кінопрокаті на свято (і в пов’язаний з ним додатковий вихідний день – середа). У результаті, кількість глядачів серед тижня – з понеділка по середу – у «Інфоголіка» виявилася навіть більшою, ніж на старті його показів.
Нагадаємо, у центрі сюжету «Інфоголіка» – успішний інвестиційний менеджер Максим, який не уявляє свого життя без інформації. Через постійну увагу до новин він не помічає нічого навколо, навіть вагітність дружини. Та раптом для головного героя все стає з ніг на голову – усі новини, які він читає, починають збуватися в його власному житті.
Фільм був знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією «Мамахохотала» і кінокомпанією ММД. Зі слів продюсера стрічки Івана Букреєва, її бюджет становить близько $100 тис. (менше 3 млн грн).
За підсумками першого вікенду «Інфоголік» посів третє місце в українському кінопрокаті і зібрав 1,83 млн грн і 23,8 тис. глядачів.